Jak probíhá svatební focení / obchodní podmínky

Dříve než mě kontaktujete, seznamte se s těmito obchodními podmínkami a mým stylem tvorby. Pokud vám cokoli z toho nevyhovuje, kontaktujte jiného fotografa.

Přijetí rezervace termínu svatebního focení a platba

Napište mi na e-mail info@tvfoto.cz. Budu-li mít na vaši svatbu volný termín, budu ho pro vás předběžně rezervovat. K závaznému objednání svatebního focení ale dochází až po uhrazení rezervačního poplatku, který činí 1000 Kč a je nevratný, a to i v případě, že se svatba nebo focení neuskuteční (např. proto, že si najdete jiného fotografa). Zbývající částku za focení zaplatíte nejpozději v den konání svatby.

Společná domluva o svatebním focení

Před svatbou upřednostňuji osobní setkání, abychom se společně poznali, sdělili jste mi svou představu, domluvili jsme se na podrobnostech apod., nebo se případně hned rozešli, pokud si nepadneme do oka nebo nebudu schopen či ochoten splnit vaše požadavky.

Dodání podrobných informací před svatbou

Nejpozději měsíc před termínem vaší svatby požaduji dodat veškeré podstatné informace o svatbě – itinerář, časový harmonogram svatebního dne, seznam všech míst, kde se bude svatba odehrávat (obřad, hostina atd.), počet hostů, cokoliv důležitého. Je to proto, abych měl případně možnost tato místa ještě před svatbou navštívit, prohlédnout, zjistit možnosti focení atd.

Průběh svatebního focení

Individuálně, s přihlédnutím k pestrosti a různorodosti snímků z události. Během svatby bude pořízeno až několik stovek snímků, z nichž následně vyberu reprezentativní vzorek těch nejlepších, k úpravám a retuším.

Není-li domluveno jinak, fotím způsobem dle vlastního uvážení, podle vlastního uměleckého záměru. Ve špatných světelných podmínkách fotím s bleskem. Je zcela na mém uvážení, jestli blesk použiju, nebo ne (např. pro zachování atmosféry místa), a snímky mohou být v důsledku toho více zrnité (kvůli použití vyššího ISO). Volba hloubky ostrosti (míra rozostřenosti pozadí/popředí) je zcela na mém uvážení. Nespokojenost s mým uměleckým záměrem, vaším vlastním vzhledem nebo malý počet hezkých snímků z důvodu vaší špatné nálady, nespolupráce apod. nemůže být důvodem k pozdější reklamaci.

Vybírejte si fotografa vždy podle výsledků jeho práce. Pokud se vám již teď moje fotky nelíbí, vůbec mě neoslovujte a zvolte jiného fotografa.

Máte-li jakékoli specifické požadavky, musí být uvedeny na předsvatební schůzce.

Zpracování zakázky

Zakázka není jen samotné focení, ale také následných několik dní (někdy i týden a déle) práce na počítači v grafickém programu, kde je třeba pořízené snímky roztřídit, vyřadit nepovedené, oříznout je, upravit světelné a barevné podání apod. Teprve po těchto úpravách exportuji definitivní snímky pro vás. Úpravy na snímcích provádím dle vlastního uvážení a vlastního uměleckého záměru.

Dodání hotové zakázky

Přibližně do týdne od svatby obdržíte prvních cca 5 upravených snímků pro vaše příbuzné a přátele. Ostatní hotové upravené snímky obdržíte do 4-6 týdnů v elektronické podobě přes zabezpečené internetové úložiště (zaheslovaná webová galerie).

Úpravy snímků zahrnují ořez, opravu jasu, kontrastu a barevného podání. Soubory ve formátu RAW a neupravené snímky neposkytuji. Tištěné papírové fotky nejsou součástí balíčku.

Platba

Cenu za služby zaplatíte hotově nejpozději v den svatby. V případě pozdějšího rozvodu se cena za službu nevrací.

Další informace

Pořízené snímky budu archivovat po dobu půl roku od svatby.

A co dál?

Budete-li s mou prací spokojeni, naše spolupráce může pokračovat i v budoucnu venkovním nebo ateliérovým focením.